Free delivery on purchase over 40000 HUF

Visszaküldési és Visszatérítési Szabályzat

Visszaküldési és Visszatérítési Szabályzat

 

A jelen Visszaküldési és Visszatérítési Szabályzat meghatározza az elállási jogot és a visszaküldési eljárást, amelyet akkor kell követni, ha Ön az elállási jogával élni kíván.

 

A PANTONECLO-nál („mi”, „minket”, „miénk”) az ügyfél elégedettsége a legfontosabb számunkra. Ha nem teljesen elégedett a vásárlásával, kérjük, értesítsen minket. 

Amennyiben Ön:

·       rossz terméket kapott,

·       sérült terméket kapott,

·       hiányos rendelést kapott,

küldjön nekünk fényképet a termékről, a csomagolásról és a csomag címkéjéről 48 órán belül a rendelés átvétele után.

 

A fényképnek egyértelműen be kell mutatnia a problémát. Ha a probléma nem azonosítható a küldött fényképről, további bizonyítékot kérhetünk. A bizonyítékot az alábbiak szerint nyújtsa be:

 

·       VENDÉG FELHASZNÁLÓ: https://pantoneclo.hu/guest/return 

·       REGISZTRÁLT FELHASZNÁLÓ: a felhasználói panelen keresztül (bejelentkezés → irányítópult → rendelések)

 

Ha technikai nehézségek merülnek fel az integrált visszaküldési rendszer használatával kapcsolatban, küldje el a fényképet e-mailben a [email protected] címre, megadva a rendelési számot, a termékről és a mennyiségről szóló információkat, valamint a megrendeléshez használt kapcsolattartási adatokat (név, vezetéknév, cím, telefonszám, e-mail).

 

1. Elállási Jog (Elállási Időszak)

 

Az EU Fogyasztói Jogokról szóló Irányelv (2011/83/EU) értelmében a vásárlóknak joguk van elállni a vásárlástól a rendelés átvételétől számított 14 naptári napon belül, anélkül, hogy bármilyen indokot kellene megadniuk. Ez az időszak az „elállási időszak”.

 

1.1 Az Elállási Jog Érvényesítése:

 

Az elállási jog gyakorlásához értesítenie kell minket a vásárlástól való elállásról 14 napon belül. Ezt megteheti, ha a www.pantoneclo.hu weboldalon (lásd Vendég Felhasználói Visszaküldés és Regisztrált Felhasználói Visszaküldés) keresztül jelzi a vásárlástól való elállási szándékát, vagy ha technikai problémák adódnak a visszaküldési rendszerrel, e-mailben is elküldheti a rendelési számot a [email protected] címre, egyértelműen megjelölve azokat a termékeket, amelyekre vonatkozóan elállási kérelmet nyújt be.

 

E-mail küldése esetén kérjük, vegye figyelembe, hogy az e-mailre 2 munkanapon belül válaszolunk. A forgalmas időszakban (pl. Fekete Péntek, Kiberhétfő, Karácsony vagy hasonló események) a válaszadási idő elhúzódhat.

 

A 14 napos időszak a termékek átvételének napjától kezdődik.

 

Az elállási kérelem benyújtása után kérjük, hogy a terméket sértetlenül, címkékkel és eredeti csomagolásban küldje vissza 14 naptári napon belül. A visszaküldéshez használjon nyomon követhető szállítási szolgáltatást a biztonságos kézbesítés érdekében. Kérjük, őrizze meg a feladási igazolást, amíg meg nem erősítjük a visszaküldött áru átvételét. Ha a visszaküldött terméket tartalmazó csomag elveszik, az elállási kérelmet a szállítási igazolás alapján rendezzük.

 

1.2 Kivételek az Elállási Jogra:

 

Az elállási jog nem vonatkozik bizonyos termékekre, többek között, de nem kizárólag:

·       az Ön egyedi igényei szerint készült vagy személyre szabott árukra (pl. egyedi méretre szabott termékek),

·       lezárt termékekre, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem alkalmasak visszaküldésre, ha a szállítás után felbontották (pl. fehérnemű, fürdőruha).

 

2. Visszaküldések

 

Ha úgy dönt, hogy él az elállási jogával az elállási időszakban, az értesítés napjától számított 14 napon belül vissza kell küldenie nekünk az árukat. Kérjük, vegye figyelembe, hogy nem vállalunk felelősséget olyan termékekért, amelyeket nem a mi cégünktől vásároltak. Ha olyan termékeket kapunk vissza, amelyeket nem nálunk vásároltak, nem dolgozzuk fel az elállási kérelmet ezekre a termékekre.

 

Ha tévedésből ilyen termékeket küldenek vissza hozzánk, az ügyfélnek kell viselnie a termékek visszaküldésének költségeit. Nyomatékosan javasoljuk, hogy ellenőrizze vásárlási adatait, és győződjön meg róla, hogy a visszaküldeni kívánt terméket cégünktől vásárolta, mielőtt visszaküldést kezdeményez.

 

Azokat az árukat, amelyeket nem a mi cégünktől vásároltak, és amelyeket visszaküldtek, raktárunkban tároljuk egy hónapig, ezt követően a termékeket megsemmisítjük.

 

2.1 A Visszaküldött Áruk Állapota:

 

A termékeket eredeti állapotukban kell visszaküldeni, nem hordva, nem mosva, minden címkével ellátva és eredeti csomagolásban. Ön felelős az áru értékcsökkenéséért, ha az az áru természetének, jellemzőinek és működésének megállapításához szükséges kezelésen túlmenően keletkezik.

 

2.2 Visszaküldési Szállítási Költségek:

 

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a termékek visszaküldésének költsége az ügyfelet terheli, kivéve, ha másképp van meghatározva. Nem fedezzük a visszaküldési költségeket, ha a terméket nem kívánják (pl. ha a méret/szín megjelenése nem megfelelő), és az ügyfélnek kell viselnie a visszaküldéssel kapcsolatos szállítási költségeket.

 

A visszaküldéshez használjon nyomon követhető szállítási szolgáltatást a biztonságos kézbesítés érdekében. Kérjük, őrizze meg a feladási igazolást, amíg meg nem erősítjük a visszaküldött áru átvételét. Ha a visszaküldött terméket tartalmazó csomag elveszik, az elállási kérelmet a szállítási igazolás alapján rendezzük.

 

2.3 Visszatérítés – Különleges/Bundle ajánlatok

 

Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha egy terméket kedvezményes áron vásárolt, minden visszatérítés vagy utalvány a végső kifizetett kedvezményes összeg alapján kerül kiállításra, nem az eredeti ár szerint. Ez minden akcióra, kiárusításra és kedvezményre vonatkozik, amelyet a vásárláskor ajánlottunk fel. Visszatérítés vagy utalvány kizárólag akkor kerül kiállításra, ha a teljes bundle ajánlatot/minden terméket visszaküldik. A részlegesen visszaküldött bundle ajánlatok visszatérítése/utalványa nem lehetséges. Ha egy bundle ajánlat részleges visszaküldése történik, kapcsolatba lépünk Önnel, hogy kérjük, küldje vissza a hiányzó termék(ek)et, amelyek a bundle ajánlat részét képezték, a pozitív visszatérítési/utalvány igény biztosítása érdekében.

 

A bundle ajánlat termékeinek cseréje lehetséges, amennyiben a termékek változatlan állapotban vannak (minden címke rajta van, eredeti csomagolásban, mosatlanul stb.). Kérjük, vegye figyelembe, hogy csak ugyanazon termék cseréje kérhető, más méretre vagy színre, vagy mindkettőre.

 

3. Csere, Utalványok és Visszatérítés

 

Miután megkaptuk a visszaküldött termékeit, ellenőrizzük, hogy megfelelnek-e a fenti feltételeknek. Jóváhagyás után kérésének megfelelően (csere/utalvány/visszatérítés) dolgozzuk fel a visszatérítést. Az átvett termékek megérkezésétől számított 14 napon belül tájékoztatjuk Önt a visszaküldési eljárás eredményéről.

 

3.1 Csere ugyanazzal a termékkel:

 

Kövesse a Visszavonási Jog szekcióban leírt visszaküldési eljárást. Adja meg, hogy melyik színt/méretet szeretné, hogy cseréljük ki a visszaküldött termékre. Ha a csereterméket másik címre kell kézbesíteni, adja meg a címet. A visszaküldött termék(ek) megérkezésekor minden terméket ellenőrzünk, hogy megfelelnek-e a visszaküldés sikeres elbírálásához szükséges feltételeknek. Ezután értesítjük Önt a visszaküldés eredményéről, és a termék cseréjét az átvételtől számított 14 napon belül elküldjük.

 

3.2 Csere másik termékkel:

 

Kövesse a Visszavonási Jog szekcióban leírt visszaküldési eljárást. Adja meg, mely termék(ek)et kíván visszaküldeni, és ezek darabszámát (ha több terméket szeretne visszaküldeni). A visszaküldött termékek beérkezése után ellenőrizzük, hogy megfelelnek-e a szükséges feltételeknek. Az ellenőrzés után a visszaküldés eredményéről értesítjük Önt, és az átvételtől számított 14 napon belül kiállítunk egy utalványt, amelyet a kívánt termékek megvásárlásához felhasználhat. Az utalvány a visszatérített összegnek megfelelően, 3 munkanapon belül kerül kiállításra, és egyszeri felhasználásra korlátozott. Az újonnan választott termék ára az utalvány összegének megfelelő vagy annál magasabb kell, hogy legyen. A fennmaradó összeget nem térítjük vissza, és a következő vásárlásra sem vihető át.

 

3.3 Visszatérítés:

 

Kövesse a Visszavonási Jog szekcióban leírt visszaküldési eljárást. Adja meg, mely termék(ek)et kíván visszaküldeni, és ezek darabszámát (ha több terméket szeretne visszaküldeni).

 

A visszatérítési kérelem benyújtása előtt adja meg a fizetési módot, amelyet a rendelés vásárlásához használt. Ha utánvétes fizetéssel történt a vásárlás, adjon meg egy érvényes IBAN-t a számlatulajdonos nevével, vezetéknevével és hivatalos lakcímével együtt.

 

Kérjük, vegye figyelembe, hogy:

·       a visszatérítés ugyanazzal a fizetési móddal történik, amelyet az eredeti tranzakcióhoz használt;

·       ha a visszaküldött termékek használat vagy sérülés jeleit mutatják, csökkenthetjük a visszatérítés összegét az értékcsökkenés fedezésére.

 

100 Napos Minőségi Garancia

 

A PANTONECLO-nál elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a legjobb minőségű ruházati termékeket kínáljuk, amelyekben megbízhat és amelyekben jól érzi magát. Ezért örömmel nyújtjuk exkluzív 100 napos minőségi garanciánkat.

 

Mit jelent ez Önnek?

 

A 100 napos minőségi garancia a termékeink minőségébe vetett bizalom kifejezése. Ez a szabályzat biztosítja, hogy minden nálunk vásárolt termék a legmagasabb színvonalnak felel meg, és tartós, kényelmes viseletet nyújt. Íme, hogyan működik:

·       Minőségbiztosítás: Ruházati termékeink a legfinomabb anyagokból készülnek, és szigorú minőségellenőrzésen mennek keresztül, mielőtt Önhöz kerülnének. Bízunk a termékeink minőségében, és hisszük, hogy elnyerik az Ön tetszését.

·       Mosás és viselés: Tudjuk, hogy a ruházat igazi próbája az, hogyan teljesít az idő múlásával. 100 napos minőségi garanciánk a mosás és viselés során fellépő problémákra is kiterjed. Ha bármilyen problémát tapasztal a minőséggel vagy tartóssággal kapcsolatban 100 napon belül, mi itt vagyunk, hogy segítsünk.

·       Egyszerű visszaküldés: Ha bármilyen okból nem elégedett a vásárlás minőségével, egyszerűen küldje vissza a terméket 100 napon belül teljes visszatérítés vagy csere érdekében. Egyéni visszaküldési szabályzatunk biztosítja a zökkenőmentes visszaküldési folyamatot.

 

Hogyan lehet visszaküldeni:

 

·       Visszaküldés indítása: Látogasson el a www.pantoneclo.hu weboldalon található Visszaküldési oldalra, és kövesse az egyszerű lépéseket.

·       Csomagolás és küldés: Csomagolja be biztonságosan a terméket, és használja a megadott szállítási címkét a visszaküldéshez.

·       Visszatérítés vagy csere átvétele: Miután megkaptuk a visszaküldött terméket, azonnal feldolgozzuk a visszatérítést vagy cserét.

 

Miért válassza a 100 napos minőségi garanciánkat?

 

·       Nyugalom: Vásároljon bizalommal, tudva, hogy vásárlása 100 napig védett.

·       Elkötelezettség a minőség iránt: Olyan ruházatot kínálunk, amely hosszú távon megállja a helyét, mosásról mosásra.

·       Ügyfélközpontú: Az Ön elégedettsége a legfontosabb számunkra. Azért vagyunk itt, hogy minden PANTONECLO termékkel elégedett legyen.

 

Köszönjük, hogy a PANTONECLO-t választotta. Örömmel nyújtunk Önnek kiv ételes ruházati termékeket és kiváló vásárlási élményt.

Subscribe to our Newsletter

We handpick the very best deals, trends and products news making sure you never miss a thing

Follow Us

PANTONECLO © All rights reserved, all data are protected by the EU intellectual property.